Ekologia

Midea to marka odpowiedzialna ekologicznie. Wybitny wkład w ochronę środowiska został wyróżniony m.in. przez Organizację Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju Przemysłowego (UNIDO). Zgodnie z danymi UNIDO, projekt Midea polegający na opracowaniu, produkcji i dystrybucji produktów wyeliminował 13,2 ton potencjału niszczenia warstwy ozonowej i zmniejszył emisję równoważną 967 490 ton CO2 rocznie! 

 

Za tak prestiżowymi sukcesami stoją systematycznie realizowane cele:

Cel 1: Udoskonalenie komfortu życia

Wartości Midea opierają się na zrównoważonej działalności w obszarach ekonomicznych, społecznych jak i ochrony środowiska. Udany biznes powinien być nie tylko opłacalny, ale również uznany za chroniący zasoby, spełniający oczekiwania klientów i społeczeństwa. Midea promuje najwyższą etykę społeczną oraz najlepsze praktyki biznesowe poprzez przestrzeganie praw człowieka, równości i harmonii.

Cel 2: Efektywność i świadomość energetyczna

Podczas procesów produkcyjnych Midea koncentruje się na poprawie efektywności energetycznej, zarządzania odpadami, oszczędności wody i emisji dwutlenku węgla. Oprócz wdrożenia praktyk oszczędzania energii w swoich obiektach, Midea skupia się także na minimalizacji zużycia zasobów w całym łańcuchu dostaw, w tym zamówień i logistyki.

Cel 3: Rozwiązania energooszczędne

Midea już podczas procesu projektowania wprowadza rozwiązania i funkcjonalności, aby urządzenia osiągały jak najwyższe klasy efektywności energetycznej (A+++) i przyczyniały się do jak najmniejszego poboru energii elektrycznej. Do nich należą m.in. funkcje: SmartSave, iECO, snu, stand by 1W, tryb Gear.

Midea wprowadziła pierwszy na świecie ekologiczny klimatyzator z Certyfikatem Blue Angel.

55 lat doświadczenia

166 000+ pracowników

245 miejsce na liście Fortune Global 500

200+ Krajów i regionów

15 baz produkcyjnych w Chinach

18 baz produkcyjnych na świecie