FAQ
Decydując się na zakup klimatyzatora, trzeba pamiętać, że jest to wydatek na wiele lat – warto więc wybrać takie urządzenie, które bezproblemowo spełni nasze oczekiwania. Kupując klimatyzację marki Midea otrzymują Państwo wysoką jakość produktu oraz maksymalny komfort przy minimalnym zużyciu energii. Zachęcamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami odnośnie wyboru klimatyzacji, serwisu, szkoleń i wiele innych.
Zachęcamy również do zapoznania się z naszym poradnikiem klimatyzacyjnym oraz aktualnościami.
Procedura jest opisana w Ogólnych Warunkach Sprzedaży oraz książce gwarancyjnej dostępnych na naszej stronie internetowej. Użytkownik zgłasza usterkę do Instalatora (Gwaranta), który dostarczył, zamontował i uruchomił urządzenie oraz wykonuje cykliczne przeglądy serwisowe. Gwarant przeprowadza diagnostykę urządzenia, dokonuje zgłoszenia on-line oraz usuwa usterkę. Firma Zymetric Sp. z o.o. w ramach gwarancji nieodpłatnie dostarcza części zamienne niezbędne do naprawy urządzenia.
Zgłoszenie reklamacji jest możliwe poprzez formularz on-line, który znajduje się na naszej stronie internetowej w zakładce SERWIS.
Zgłoszenie gwarancyjne w szybki sposób można również zarejestrować w Strefie Partnera wchodząc w zakładkę SERWIS / Zgłoszenia serwisowe (pod warunkiem posiadania aktywnego konta).
Statusy zgłoszeń gwarancyjnych wysłanych ze strony www można śledzić na bieżąco
Diagnozę usterki przeprowadza Instalator będący Gwarantem. Do wypełnienia zgłoszenia niezbędne jest podanie numeru seryjnego uszkodzonego urządzenia oraz dołączenie skanu książki gwarancyjnej. W przypadku błędu z przyczyn technicznych, który pojawiłby się na stronie internetowej, należy wysłać zgłoszenie na adres e-mail serwis@hvacbp.pl
Kody błędów znajdziesz po zalogowaniu do Strefy Partnera.
Instrukcje obsługi są dostępne przy opisie każdego produktu na naszej stronie internetowej (dział PRODUKTY). Pełną dokumentację dla Instalatora można pobrać po zalogowaniu w Strefie Partnera.
W celu skonfigurowania modułu należy wykonać połączenia elektryczne i freonowe zgodnie z dokumentacją techniczno-montażową. Przed pierwszym uruchomieniem układu trzeba skonfigurować moduł AIR KIT za pomocą 4-pinowego SWITCH-a umieszczonego w urządzeniu. SWITCH definiuje moc jednostki zewnętrznej, z którą współpracuje centrala wentylacyjna. Poszczególne ustawienia pinów opisane są w instrukcji dołączonej do urządzenia.
Dla urządzeń serii Home i Business minimalna długość instalacji wynosi 3 mb. Urządzenia fabrycznie napełnione są czynnikiem, który zapewni prawidłową pracę układu dla maksymalnej długości instalacji 5 mb. Istnieje możliwość wykonania dłuższej instalacji, ale w takim przypadku należy pamiętać o uzupełnieniu układu czynnikiem chłodniczym. Maksymalna długość instalacji uzależniona jest od jednostki zewnętrznej. Informację na ten temat znajdziemy w skrypcie montażowym lub w instrukcji montażu dołączonej do każdego urządzenia.
Po przygotowaniu instalacji VRF pierwszą czynnością przed uruchomieniem jest konfiguracja systemu, która odbywa się za pomocą SWITCH-y umieszczonych na płycie sterującej jednostki zewnętrznej. Opisy poszczególnych SWICH-y znajdują się na wewnętrznej stronie obudowy urządzenia, jak i w dokumentacji technicznej. Konfiguracja polega na adresowaniu jednostek wewnętrznych. Możemy zdefiniować adresację automatyczną, gdzie jednostka zewnętrzna znajduje i przepisuje adresy jednostkom wewnętrznym automatycznie i ręczną - wtedy adresy przepisujemy sami za pomocą sterownika przewodowego lub bezprzewodowego. Jeżeli wszystkie połączenia są wykonane poprawnie i adresacja przebiegła pomyślnie jednostka zewnętrzna wyświetli nam ilość jednostek wewnętrznych zgodną z naszym systemem.
Warunki zakupu części zamiennych to przedpłata 100% na podstawie faktury proforma.
Konfiguracja sieciowa modułu jest możliwa zarówno z urządzeniem Android, jak i iOS.
1. Upewnij się, że urządzenie mobilne nawiązało połączenie z siecią Wi-Fi, której chcesz używać. Ponadto należy „zapomnieć” pozostałe, nieużywane sieci Wi-Fi, ponieważ mogą zakłócić proces konfiguracji.
2. Odłącz zasilanie klimatyzatora.
3. Ponownie podłącz zasilanie klimatyzatora i w ciągu 10 sekund, siedem razy naciśnij przycisk "LED DISPLAY" (wyświetlacz cyfrowy) lub przycisk trybu „DO NOT DISTURB” (nie przeszkadzaj).
4. Pojawienie się na wyświetlaczu klimatyzatora symbolu "AP" oznacza, że moduł Wi-Fi klimatyzatora aktywował tryb aplikacji.
• Niektóre modele klimatyzatorów nie wymagają wykonania czynności z punktu 2, aby aktywować tryb aplikacji
Więcej informacji w instrukcji załączonej do urządzenia.
Usługa serwisowa jest możliwa do zamówienia z poziomu strony www poprzez zakładkę „Usługa serwisowa” albo po zalogowaniu do Strefy Partnera. Przy czym w Strefie Partnera można to zrobić zdecydowanie szybciej z uwagi na brak konieczności wypełniania części pól.
Części zamienne można zamawiać z poziomu strony www w zakładce „Części zamienne” albo po zalogowaniu do Strefy Partnera. Przy czym w Strefie Partnera można to zrobić zdecydowanie szybciej z uwagi na brak konieczności wypełniania części pól.
Harmonogram szkoleń oraz formularz zapisu znajdują się na stronie internetowej w zakładce SZKOLENIA.
Na szkolenie można zapisać się również w Strefie Partnera, klikając w moduł SZKOLENIA w lewym menu. Następnie po wybraniu szkolenia należy kliknąć na strzałkę (lewa część tabelki) i wybrać „Zapisz Pracownika”. Jest to zdecydowanie szybszy sposób z uwagi na brak konieczności wypełniania części pól. Dodatkowo, w Strefie Partnera znajdziesz listę oczekiwanych szkoleń, listę proponowanych szkoleń oraz uzyskane certyfikaty.
W razie problemów z rejestracją prosimy o kontakt pod adresem e-mail serwis@hvacbp.pl.
Harmonogram szkoleń oraz formularz zapisu znajdują się na stronie internetowej w zakładce SZKOLENIA.
Jedynie Autoryzowani Partnerzy są uprawnieni do montażu i serwisowania urządzeń z zachowaniem pełnej gwarancji oraz zakupu części zamiennych z dodatkowym rabatem.
Najszybszym sposobem sprawdzenia i ewentualnego pobrania własnego certyfikatu jest wejście do Strefy Partnera w zakładkę SZKOLENIA. Należy kliknąć w strzałkę z prawej strony, wówczas pojawi się rozwijana lista, składająca się z elementów „Moje szkolenie”, „Certyfikaty” oraz „Dyplomy”.
Gwarantem dla klienta końcowego jest Instalator, który dostarczył, zamontował i uruchomił urządzenie oraz wykonuje cykliczne przeglądy serwisowe. Gwarant przeprowadza diagnostykę urządzenia, dokonuje zgłoszenia on-line oraz usuwa usterkę. Firma Zymetric Sp. z o.o. w ramach gwarancji nieodpłatnie dostarcza części zamienne niezbędne do naprawy urządzenia.
Katalog i cennik produktów znajdują się w stopce na stronie głównej witryny internetowej w rubryce DOKUMENTACJA.
Podstawowa dokumentacja dotycząca serii urządzeń znajduje się przy opisie tych urządzeń. Szczegółowa dokumentacja techniczna jest dostępna po zalogowaniu się do Strefy Partnera.
Po sprawdzeniu dostępności urządzeń w Dziale Obsługi Klienta wysyłka następuje w ciągu 48 godzin.
W celu nawiązania współpracy najlepiej skontaktować się nami dzwoniąc pod nr 22 814 06 85 lub wysyłając zapytanie na adres e-mail: zymetric@zymetric.pl. W treści maila należy podać dane osobowe, nazwę i adres firmy oraz nr telefonu. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych.
Jeśli jeszcze z nami nie współpracowałeś prosimy o kontakt pod nr tel. 22 814 06 85 lub prześlij zamówienie na adres zamowienie@zymetric.pl podając dane osobowe, nazwę i adres firmy oraz nr tel. Twoje zamówienie zostanie skierowane do Działu Logistyki, który zajmie się realizacją.
Jeśli jesteś naszym stałym klientem skontaktuj się ze swoim Doradcą Techniczno-Handlowym lub wyślij zamówienie na adres zamowienie@zymetric.pl.
Jeśli problem dotyczy terminu płatności należy wysłać zapytanie na windykacja@zymetric.pl
Jeśli problem związany jest z błędnie wpisanym numerem konta - ksiegowosc@hvacbp.pl
Lub wypełnij formularz kontaktowy.
Jeśli upłynął termin płatności informację z deklarowanym terminem płatności/harmonogram spłat należy wysłać na adres windykacja@zymetric.pl.
Jeśli zostały wpisane błędne dane należy skontaktować się z osobą, która wystawiała fakturę lub wysłać e-mail na adres zamowienie@zymetic.pl.
Lub wypełnij formularz kontaktowy.
Należy spisać protokół szkody z kurierem, który dostarczył towar. W razie problemów należy skontaktować się ze swoim Doradcą Techniczno-Handlowym.
Aby firmy instalacyjna wyświetlała się wraz z danymi na mapie Autoryzowanych Partnerów należy odbyć szkolenie techniczne i posiadać ważny Certyfikat. Następnie wystarczy zgłosić się do swojego Doradcy Techniczno-Handlowego z prośbą o dodanie do listy.
Aby móc poprawnie i pełnoprawnie korzystać z logo Midea oraz innych materiałów graficznych i promocyjnych należy zwrócić się do Działu Marketingu na adres: marketing@zymetric.pl, który wyśle zgodę i niezbędne pliki.
Poradnik Klimatyzacyjny znajduje się na stronie głównej.
Katalog i cennik produktów znajdują się w stopce na stronie głównej witryny internetowej w rubryce DOKUMENTACJA.
Użytkownik zgłasza usterkę do Instalatora (Gwaranta), który dostarczył, zamontował i uruchomił urządzenie oraz wykonuje cykliczne przeglądy serwisowe. Gwarant przeprowadza diagnostykę urządzenia, dokonuje zgłoszenia on-line oraz usuwa usterkę. Firma Zymetric Sp. z o.o. w ramach gwarancji nieodpłatnie dostarcza części zamienne niezbędne do naprawy urządzenia.
Wykaz naszych Partnerów jest dostępny na stronie głównej w rubryce Punkty sprzedaży
Warunki gwarancji zawarte są w rubryce Ogólnych Warunkach Sprzedaży w stopce na stronie głównej oraz książce gwarancyjnej.
Strefa Partnera to miejsce, gdzie nasi Partnerzy B2B znajdą wszystkie niezbędne informacje dotyczące urządzeń, w tym dokumentacje, kody błędów, materiały marketingowe, wideo, zdjęcia itp.
W Strefie Partnera można również w szybki sposób zlecić zgłoszenie serwisowe, zamówić część zamienną lub usługę serwisową bądź zapisać się na szkolenie.
Strefa Partnera to mobilny asystent naszych Partnerów.
Wypełnij formularz rejestracyjny na stronie https://strefa.zymetric.pl.
Zgłoszenie zostanie zweryfikowane przez dedykowanego opiekuna regionu.
W przypadku akceptacji zgłoszenia, zostaniesz o tym poinformowany drogą mailową (otrzymasz login i hasło, które należy zmienić po pierwszym logowaniu do Strefy).
Upewnij się, czy Twoje konto jest aktywne. Możesz też skorzystać z funkcji resetowania hasła.
W razie problemów prosimy o kontakt na marketing@zymetric.pl
Tak, jest to możliwe. Aby tego dokonać, poproś Administratora Twojego konta firmowego (właściciel konta, który jako pierwszy założył profil) o dodanie kolejnego użytkownika w profilu. Następnie takie zgłoszenie przechodzi proces akceptacji przez naszego opiekuna w regionie.
W przypadku akceptacji zgłoszenia, zostaniesz o tym poinformowany drogą mailową (otrzymasz login i hasło, które należy zmienić po pierwszym logowaniu do Strefy).
Oznacza to, że inny pracownik Twojej firmy założył już Wasz profil.
Aby móc być kolejnym użytkownikiem skontaktuj się z nim i poproś o dodanie swojego konta.
W razie problemów prosimy o kontakt na marketing@zymetric.pl
Przejdź do trybu resetowania hasła bądź skontaktuj się z administratorem twojego profilu firmowego.
W razie problemów prosimy o kontakt na marketing@zymetric.pl
Nie masz uprawnień do takiej akcji. Skontaktuj się z nami poprzez maila marketing@zymetric.pl, a wyjaśnimy przyczyny.