Specjalista ds. Obsługi Klienta

GŁÓWNE OBOWIĄZKI
- Obsługa bieżących zamówień
- Tworzenie dokumentów handlowych i finansowych (WZ, faktury, korekty faktur)
- Stacjonarna i telefoniczna obsługa Klienta
- Budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z Klientem
- Informowanie Klientów o nowych produktach, promocjach
- Sporządzanie raportów sprzedażowych
- Obsługa reklamacji transportowych
- Prace adminstracyjno-biurowe
OCZEKUJEMY
- Doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Znajomość środowiska ERP i pakietu Office
- Dobra organizacja pracy i dbałość o szczegóły
- Umiejętność podejmowania trafnych decyzji i kreatywnego poszukiwania rozwiązań
OFERUJEMY
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
- Zestaw szkoleń przygotowujących do pracy w branży HVAC
- Atrakcyjny system prowizyjny
- Możliwości rozwoju zawodowego i pozyskiwania nowych kompetencji
- Dynamiczną pracę w rozwijającej się firmie
- Miłą atmosferę pracy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres praca@zymetric.pl wraz z dopiskiem "Dział Obsługi Klienta".
Prosimy o dopisanie do przesłanych aplikacji następującej klauzuli:
Jeżeli przesłane dokumenty zawierają inne dane niż te wskazane w art. 221 Kodeksu pracy:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przekraczających zakres danych wskazanych w art. 221 Kodeksu pracy, przez Zymetric Sp. z o.o. z siedzibą w Kobyłce w celach rekrutacyjnych.
Jeżeli chcą Państwo brać udział w dalszych procesach rekrutacji:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Zymetric Sp. z o.o. na potrzeby mojego udziału w innych procesach rekrutacji.