Koordynator Sprzedaży Eksportowej

pin Miejsce pracy:
Kobyłka
/

Twój zakres obowiązków

  • budowanie oraz realizacja regionalnej strategii sprzedaży na podległych rynkach
  • budowa sieci aktywnej sprzedaży opartej o dystrybutorów, importerów, hurtownie, instalatorów i producentów branży HVAC
  • tworzenie długotrwałych relacji i dbanie o obecne relacje biznesowe w celu realizacji sprzedaży i zwiększenia potencjału sprzedażowego
  • analiza, przygotowanie i negocjowanie warunków handlowych w regionie
  • udział w przygotowaniu i realizacji budżetu kosztów działalności sprzedażowej w regionie (gwarancje, marketing, wsparcie techniczne, dokumentacja)
  • aktywna i pasywna promocja firmy i oferowanych marek
  • analiza działań konkurencji na rynkach strategicznych i pionierskich
  • zbieranie informacji o trendach i pożądanych produktach w celu powiększania oferty
  • kształtowanie form ofertowania i współudział przy udoskonalaniu procesów sprzedaży
  • udział w planowaniu zakupów we współpracy z obszarem zakupów, obszarem magazynowym i obszarem Rozwoju Produktu
  • doradztwo w zakresie kompleksowych rozwiązań dla klienta

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe, j. angielski na poziomie min. B2 i aktywne prawo jazdy kat. B
  • doświadczenie minimum 3 lat w sprzedaży eksportowej w j. angielskim
  • znajomość branży HVAC lub/i budowlanej/pokrewnej/procesu inwestycyjnego
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz dobra znajomość Excel
  • dyspozycyjność 
  • zmysł techniczny, otwartość i umiejętność nawiązywania relacji
  • samodzielność, kreatywność, inicjatywa i elastyczność w działaniu
  • umiejętność myślenia krótko - i długo - terminowego
  • dobra organizacja i komunikatywność w tym umiejętności współpracy z wielopokoleniowym zespołem

W zamian oferujemy

  • pełną wyzwań pracę w dobrej atmosferze współpracy
  • rozwój zawodowy, decyzyjność i odpowiedzialność w zwiększaniu zasięgu rynków eksportowych
  • samodzielność w działaniu i wsparcie zespołu na każdym etapie wdrożenia i pracy
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwoju kompetencji
  • wpływ na budowanie strategii sprzedażowej i standardów w ww. rynkach zagranicznych
  • pracę zadaniową, nastawioną na realizację celów
  • możliwość wypożyczenia sprzętu służbowego i zniżek na produkty firmowe
  • dofinansowanie karty multisport, opieki medycznej
  • narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres praca@zymetric.pl wraz z dopiskiem "Koordynator sprzedaży eksportowej".

Prosimy o dopisanie do przesłanych aplikacji następującej klauzuli:

Jeżeli przesłane dokumenty zawierają inne dane niż te wskazane w art. 221 Kodeksu pracy:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przekraczających zakres danych wskazanych w art. 221 Kodeksu pracy, przez Zymetric Sp. z o.o. z siedzibą w Kobyłce w celach rekrutacyjnych.

Jeżeli chcą Państwo brać udział w dalszych procesach rekrutacji:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Zymetric Sp. z o.o. na potrzeby mojego udziału w innych procesach rekrutacji.