Koordynator Sprzedaży Eksportowej
Miejsce pracy:
Kobyłka
/
Twój zakres obowiązków
- budowanie oraz realizacja regionalnej strategii sprzedaży na podległych rynkach
- budowa sieci aktywnej sprzedaży opartej o dystrybutorów, importerów, hurtownie, instalatorów i producentów branży HVAC
- tworzenie długotrwałych relacji i dbanie o obecne relacje biznesowe w celu realizacji sprzedaży i zwiększenia potencjału sprzedażowego
- analiza, przygotowanie i negocjowanie warunków handlowych w regionie
- udział w przygotowaniu i realizacji budżetu kosztów działalności sprzedażowej w regionie (gwarancje, marketing, wsparcie techniczne, dokumentacja)
- aktywna i pasywna promocja firmy i oferowanych marek
- analiza działań konkurencji na rynkach strategicznych i pionierskich
- zbieranie informacji o trendach i pożądanych produktach w celu powiększania oferty
- kształtowanie form ofertowania i współudział przy udoskonalaniu procesów sprzedaży
- udział w planowaniu zakupów we współpracy z obszarem zakupów, obszarem magazynowym i obszarem Rozwoju Produktu
- doradztwo w zakresie kompleksowych rozwiązań dla klienta
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe, j. angielski na poziomie min. B2 i aktywne prawo jazdy kat. B
- doświadczenie minimum 3 lat w sprzedaży eksportowej w j. angielskim
- znajomość branży HVAC lub/i budowlanej/pokrewnej/procesu inwestycyjnego
- umiejętność analitycznego myślenia oraz dobra znajomość Excel
- dyspozycyjność
- zmysł techniczny, otwartość i umiejętność nawiązywania relacji
- samodzielność, kreatywność, inicjatywa i elastyczność w działaniu
- umiejętność myślenia krótko - i długo - terminowego
- dobra organizacja i komunikatywność w tym umiejętności współpracy z wielopokoleniowym zespołem
W zamian oferujemy
- pełną wyzwań pracę w dobrej atmosferze współpracy
- rozwój zawodowy, decyzyjność i odpowiedzialność w zwiększaniu zasięgu rynków eksportowych
- samodzielność w działaniu i wsparcie zespołu na każdym etapie wdrożenia i pracy
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwoju kompetencji
- wpływ na budowanie strategii sprzedażowej i standardów w ww. rynkach zagranicznych
- pracę zadaniową, nastawioną na realizację celów
- możliwość wypożyczenia sprzętu służbowego i zniżek na produkty firmowe
- dofinansowanie karty multisport, opieki medycznej
- narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres praca@zymetric.pl wraz z dopiskiem "Koordynator sprzedaży eksportowej".
Prosimy o dopisanie do przesłanych aplikacji następującej klauzuli:
Jeżeli przesłane dokumenty zawierają inne dane niż te wskazane w art. 221 Kodeksu pracy:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przekraczających zakres danych wskazanych w art. 221 Kodeksu pracy, przez Zymetric Sp. z o.o. z siedzibą w Kobyłce w celach rekrutacyjnych.
Jeżeli chcą Państwo brać udział w dalszych procesach rekrutacji:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Zymetric Sp. z o.o. na potrzeby mojego udziału w innych procesach rekrutacji.