Inżynier ds. Reklamacji

GŁÓWNE OBOWIĄZKI
- wsparcie techniczne serwisów zewnętrznych oraz instalatorów w zakresie reklamacji,
- pozyskiwanie informacji i dokumentacji niezbędnych do rozpatrzenia zgłoszenia,
- opiniowanie reklamacji pod względem technicznym,
- wsparcie monitorowania i egzekwowania terminowości zwrotu uszkodzonych części i urządzeń,
- bieżące informowanie klienta o statusie reklamacji.
OCZEKUJEMY
- znajomość procesów chłodnictwa i automatyki chłodniczej,
- wykształcenie techniczne - preferowane kierunki inżynieria środowiska, mechanika, elektrotechnika lub w trakcie nauki,
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej,
- umiejętność analizowania dokumentacji technicznej wraz z schematami elektrycznymi.
Mile widziane:
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- uprawnienia SEP do 1kV, F-gazowe (istnieje możliwość uzyskania uprawnień).
OFERUJEMY
- pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- elastyczne godziny pracy,
- dostęp do szkoleń technicznych, produktowych oraz z zakresu budowania relacji z klientem,
- dostęp do pakietu opieki medycznej,
- możliwość zakupu produktów po preferencyjnych cenach.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres praca@zymetric.pl wraz z dopiskiem "Inżynier ds. Reklamacji".
Prosimy o dopisanie do przesłanych aplikacji następującej klauzuli:
Jeżeli przesłane dokumenty zawierają inne dane niż te wskazane w art. 221 Kodeksu pracy:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przekraczających zakres danych wskazanych w art. 221 Kodeksu pracy, przez Zymetric Sp. z o.o. z siedzibą w Kobyłce w celach rekrutacyjnych.
Jeżeli chcą Państwo brać udział w dalszych procesach rekrutacji:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Zymetric Sp. z o.o. na potrzeby mojego udziału w innych procesach rekrutacji.