Podziel się ciepłem z klimatyzacją Midea

Data dodania: 02.12.2021

„Podziel się ciepłem” to nowa, świąteczna kampania stworzona przez markę Midea. Emocjonująca historia, która powstała na bazie znanej publikacji Charlesa Dickensa „Opowieść wigilijna” zdecydowanie chwyta za serce. Midea po raz kolejny stanęła na wysokości zadania.

 

Czego tak naprawdę Ci brakuje? Za czym tęsknisz? Jakie są Twoje pragnienia? Grudzień to dla wielu czas podsumowań, decyzji, zmian, postanowień, ale też rodząca się chęć pomagania i dobrych uczynków. My mówimy jedno – „Podziel się ciepłem”. Podziel się ciepłem z bliskimi, rodziną, przyjaciółmi. Podziel się ciepłem z potrzebującymi, samotnymi, chorymi. Podziel się ciepłem, które skrywasz w środku. To najcenniejsze, co możesz dać.

Ta wartość dawania swojej obecności innym została skryta w nowej reklamie klimatyzacji Midea. Światowy producent klimatyzatorów pokazując urządzenie Xtreme Save Warmer, które doskonale radzi sobie z grzaniem nawet w największy mróż, nawiązuje do ludzkiej przemiany. Reklama uświadamia, że człowiek z najzimniejszym sercem zawsze może się zmienić. Nigdy nie jest za późno na dobro płynące z wewnątrz.

 

Podziel się ciepłem Twojego serca, ciepłym uśmiechem, ciepłym gestem, ciepłym słowem, ciepłem domowego ogniska, ciepłym wnętrzem... Ciepłem, które może dać Ci klimatyzacja Midea.

Zobacz inne wpisy

Szanujemy Twoją prywatność

Gdy przeglądasz naszą stronę, chcielibyśmy wykorzystywać pliki cookies i inne podobne technologie do zbierania danych (m.in. adresy IP, inne identyfikatory internetowe) w trzech głównych celach: by analizować statystyki ruchu na stronie, by kierować do Ciebie reklamy w innych miejscach w internecie, by wyświetlać Ci filmy na naszej stronie. Kliknij poniżej, by wyrazić zgodę albo przejdź do ustawień, aby dokonać szczegółowych wyborów co do plików cookies.